Tuesday, March 30, 2010

Memulakan Bisnes Online - Ebay

Salam,

Saya memulakan bisnes secara online sejak 2008 lagi. Namun penglibatan saya hanyalah sekadar suka-suka sahaja. Walaubagaimanapun, ianya menjadi salah satu sumber pendapatan sampingan sekitar RM50 - RM100 sebulan.

Kebanyakan produk yang saya jual lebih kepada produk fizikal sahaja. Namun sejak beberapa bulan yang lepas, banyak juga produk online terjual. Saya gelarkan 'trading bisnes' sebab saya cuma promosikan produk orang lain dan jualkan di
ebay, lelong dan mudah.

Mula-mula dulu saya pernah sertai worksyop anjuran saudara Noorizam di Shah Alam. Banyak juga tips dan ilmu yang saya perolehi. Saya juga membeli e-book beliau bertajuk 'Kuasa Lelong' selepas melihat beberapa kali iklan beliau di internet.

Oleh kerana penglibatan yang terbatas dan masih kurang pengetahuan dalan bidang 'internet marketing', saya belajar lagi melalui pembacaan di internet. Walaupun pendapatan melalui bisnes online bertambah, saya masih rasa ianya perlu diperhebatkan lagi.

Baru-baru ini saya membeli pula e-book tulisan En.
Saifulnizam Mokhtar bertajuk "Rempit Ebay".

Sangat menarik dan padat is kandungan ebook ini. Baru saya tahu rahsia sebenar bagaimana otai-otai ebay buat duit. Banyak tips dan panduan beharga saya belajar dan ketahui.

Kepada pembaca yang baru mengenali bisnes online dan mahu mengumpul duit dengan cara ini, saya amat galakkan anda semua membeli ebook berguna ini.

sila klik link di bawah untuk membuat pesanan belian.

http://www.rempitebayebook.com/index.php?ref=pakuteh

Anda pasti tak rugi. Apa yang penting, anda perlu ikuti semua arahan dan panduan yang diberi sepenuhnya. Cuba beberapa kali sehingga berjaya. Saya pun mengambil masa seminggu untuk betul-betul faham apa yang ditulis.

Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Share |